Ramowy plan dnia i jadłospis w Przedszkolu DO RE MI
Sprawdź ramowy plan dnia, czyli listę zajęć, które przygotowaliśmy dla naszych maluchów. Zobacz też jadłospis i dowiedz się, co zawiera menu na dany dzień w Przedszkolu.
Godziny | Aktywność dziecka |
6:30 - 8:30 |
Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach w tym: tematyczne, manipulacyjne, ruchowe, konstrukcyjne, plastyczne, gry stolikowe. Zabawy prowadzone pod kierunkiem nauczyciela: ruchowe, ze śpiewem, przy muzyce, integrujące grupę, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe. Ćwiczenia poranne. |
8:30 - 9:00 |
Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne. I śniadanie. Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne. |
9:00 - 10:00 |
Zajęcia dydaktyczne, aktywność: językowa, społeczna, matematyczna, przyrodnicza, muzyczna, ruchowa, plastyczna, techniczna, teatralna. Zajęcia dodatkowe. |
11:00 - 11:30 |
Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne. II śniadanie. Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne. |
11:30 - 13:15 |
Zajęcia dydaktyczne, aktywność: językowa, społeczna, matematyczna, przyrodnicza, muzyczna, ruchowa, plastyczna, techniczna, teatralna. Pobyt na powietrzu, w tym: gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze, zabawy swobodne, spacery, wycieczki. Zabawy swobodne w sali według zainteresowań dzieci. |
13:15 - 13:45 |
Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne. Obiad. Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne. |
13:45 - 15:00 |
Ćwiczenia relaksacyjne, w tym słuchanie muzyki, literatury dziecięcej, opowiadań nauczyciela, gimnastyka relaksacyjna, ćwiczenia oddechowe. Zabawy prowadzone pod kierunkiem nauczyciela, w tym dydaktyczne, badawcze, utrwalenie poznanych wierszy i piosenek, gry dydaktyczne. |
15:00 - 15:30 |
Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne. Podwieczorek. Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne. |
15:30- 17:00 |
Pobyt na powietrzu, w tym: gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze. Zabawy swobodne w sali indywidualne i w zespołach, w tym tematyczne, manipulacyjne, konstrukcyjne, plastyczne, ruchowe, gry stolikowe. |